söndag 12 januari 2014

åh vad du är duktig!

är det därför många tränar eller varför sägs det så ofta och skrivs, jag fattar inte.

går folk på tråkiga träningspass för att va duktiga? för att kunna va snygga i tights? hua stackars...

fick höra det också. åh vad du är duktig! men jag var inte duktig som tränade nordic military training, inte ett dugg, jag gjorde det för att det är så fruktansvärt roligt och kroppen blir lycklig och hjärnan blir lycklig av att känna allt kroppen faktiskt klarar av i världens bästa och varmaste gäng!

och jag vill tillbaks vareviga dag vill jag tillbaks så det värker i hjärtat mitt!

det gjorde nåt med min hjärna! har aldrig tidigare fastnat för någon träning men det här, något har hänt i huvet. once you go nmt you can never go back!

så jag surar och surar

undra när jag ska sluta sura och ta tag ordentligt i rehab och annat?

avundsjuk jag blir så avundsjuk.......

på alla som funkar som inte rids av diskbråck mellan L5 S1.

jag vill ju springa grodhoppa nmt-a utav bara hellsike speciellt nu när snön kommit.

åh att snöra på icebugsen och bara utför uppför kämpa ta tag i stammar o grenar och vänner för hjälp hasa asa sälåka på mage nerför slänter...
situp pullup intervall! heja på bra jobbat alla och frustar och pustar.

kanske ska plocka fram det duktiga och sätta fart?

eller länka den här bloggen till bästa nmt-facebook-sidan? för stöd och hejarop!
kommer jag att skämmas ihjäl då och ångra mig när jag blottar min strupe visar mig svag och beeeeeer om hjälp?











3 kommentarer:

Anita Bruzelus sa...

Fina linda! Jag saknar också! Kommer inte heller riktigt igång med rehab. men nu har jag tagit ett steg som jag hoppas blir i rätt riktning! Vi får hjälpa varandra! Vad är det för övningar du behöver göra? Vi kan kanske träffas i Rålambs vid utegymet och köra rehab tillsammans? Många kramar!

lindalus sa...

åh tack gulligaste Anita!!!!! ja det gör vi vi kör!
jag ska köra allt bålstärkande jag kan. så plankan e självklar:) ska du rehaba knät?

Sus sa...

Men.. Gick jag om dig idag :0)? Du ser, fullt fokus på dagen..